perjantai 15. marraskuuta 2013

Marraskuun lehtivinkki

Olin positiivisesti yllättynyt uudesta Suuri Käsitö-lehdestä, jopa siinä määrin, että se päätyi kuukauden lehtivalinnakseni. Muutamasta aikaisemmasta numerosta en ollut niin innostunut, mutta tämä sytytti insipiraationi jopa siinä määrin, että harkitsen lehden tilaamista. Nyt kun aloin miettiä tätä tekstiä kirjoittaessani, mitä lehdestä tekisin ensimmäisenä, niin minulle ei tule mitään mallia mieleen. Lehdessä oli kaksi aivan ihanaa huivia, kirjolapaset, koneella ompeleminenkin alkoi kiinnostamaan, mutta silti mikään ohje ei päätynyt must have-listalleni. Joulukoristeista minulle syntyi suurin inspis. Mutta miksi lehti on sitten mielestäni niin onnistunut? Paha sanoa, mutta olen tyytyväinen lehtihankintaani. Ehkä se on se kokonaisuus. Ehkä se on se joulu. Ja joulun odotus.








Viimeinen kuva on suosikkini. Olisin ihastuksissani, jos saisin tuollaisen lahjapaketin. Lisäkuvia uudesta lehdestä on Suuri Käsityö-lehden sivuilla.

P.S. Facebookilaiset jo tietävät, mikä työ on valmistumassa seuraavaksi

1 kommentti:

Neule-Kirppu kirjoitti...

Minä myös ostin tuon lehden, enkä ole katunut ostostani. Siinä oli kaikkea kivaa, eriasia mitä sitten tulee toteutettua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...