tiistai 15. marraskuuta 2011

Esittely

Hei ja kiitos, kun eksyit sivuilleni. Olen kolmekymppinen nainen, joka haluaisi käyttää kaiken liikenevän aikansa neulomiseen tai kirjoittamiseen. Nyt olen yhdistänyt nämä kaksi.

Neulon ja virkkaan intohimoisesti. Teen itselleni, tytöilleni, miehelleni, lahjaksi, kenelle vain. Haaveilen laajoista ja isoista töistä, mutta ongelmani on aikataulu ja kärsivällisyys, joten monet töistäni ovat asusteita tai leluja. Minulla on aina viitisen työtä kesken, joskus useampiakin. Inspiroidun uusista neulelehdistä, kadulla näkemistäni neuleista ja haluan aina aloittaa uuden työn ennen kuin edellinen on lähelläkään valmista. Useimmiten teen ohjeiden mukaan, mutta olen etenevässä määrin suunnitellut itse omat mallini.


Tervetuloa mukaan minun neulemaailmaani.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...